piątek, 18 października, 2024
15.7 C
Warszawa

MARKETING

Czy warto przetłumaczyć stronę internetową? Oczywiście!

Zwiększ swoje zasięgi niemal od ręki! Wyobraź sobie, że Twoja firma działa wyłącznie na polskim rynku. Czy wiesz, że masz dostęp tylko do 1,4% globalnej...

Kulturowe niuanse marketingu: Dlaczego tłumaczenie to dopiero początek

Wprowadzenie na rynki azjatyckie to prawdziwe wyzwanie. Dlaczego? Bo nie wystarczy tylko przetłumaczyć tekstu. Twoja marka musi zrozumieć lokalne kultury i przystosować swoje komunikaty....

Digital Marketing: Nowe Trendy, Które Zmienią Branżę

Digital marketing rozwija się w zawrotnym tempie. W 2023 roku wydatki na cyfrową reklamę w Polsce wzrosły o 13%...

Zakaz reklamowania w środowisku medycznym – co się zmienia?

W ciągu ostatnich lat obserwujemy dynamiczne zmiany w regulacjach dotyczących reklamy w branży medycznej. Wiele dyskusji wywołuje zwłaszcza kwestia...

Rynek FMCG a grafiki licencjonowane – rośnie zainteresowanie postaciami z bajek i filmów

W ostatnich latach można zauważyć istotny wzrost popularności produktów FMCG, które zdobią grafiki licencjonowane z ulubionych bajek, filmów i...

E-mail marketing – dlaczego nadal działa?

W dzisiejszym świecie, gdzie każdy z nas otrzymuje dziesiątki, jeśli nie setki e-maili dziennie, ciężko wyobrazić sobie, że e-mail...

Nowe zasady dotyczące reklamowania przez farmaceutów – co się zmieniło?

Świat reklamy i mediów nieustannie ewoluuje, dotykając różnych aspektów naszego życia, w tym również sektora medycznego. Ostatnie zmiany, które...

Marketerzy pod presją: Stres, AI i chęć zmiany branży

Pracownicy działów marketingu i PR, choć generalnie zadowoleni ze swoich miejsc pracy, odczuwają wysoki poziom stresu oraz wykazują znaczną...